1 december

Ja idag är det första december, äntligen! Jag har saknat vintern och julen nu ett tag och ser fram emot att få en underbar månad!
Idag har väl annars varit en ganska kass dag men har fått mycket gjort. Gick upp kl 09.40 i morse för att jag mådde ganska dåligt, vilket jag menar med huvudverk och allmänt stela axelmuskler. Men min mysiga kise, som jag köpte i lördags, kom och gosade med mej och gjorde min dag lite bättre. Kattungen är helt underbar måste jag bara tillägga! Han föddes 15 augusti (samma datum som Rubinen) och är en perser. Han är den gosigaste och mysigaste katten jag haft och ser ut som liten snöflinga! MIN bäbis! Men han har inget NAMN!!! :O Help me please!
I skolan håller vi just nu på med en projekt uppgift. Vår grupp jobbar med ett flash-spel som handlar om ett får som blir av med sin ull, barnsligt och sött :)
Åkte och hadlade med Vickan helt oplanerat för hon behövde det. Sen blev det att packa upp varorna, tvätta kattens smutsiga tassar och lägga sig i sängen och MYSA ^^ Så underbart! Får en att glömma alla beskymmer!
Nu ligger jag här i sängen med datorn istället, katten har somnat, och min Snapple är slut. Min kompis gick just med på att ge mig massage när jag kommer hem till jul! Gud va skönt det ska bli! BEHÖVS!

Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder också, så ni får se vad jag har haft för mig det senaste. Bl a pepparkakshus bakning med Ingela (lalalalalala...), ny kisekatt, julpynt mm :) Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0