Mumin

Ja min kattunge fick namnet Mumin efter att ha kollat massa olika finska namn. Passar honom! Han är söt, vit och är mitt troll.

Igår fick jag reda på att det blir skidsemester direkt efter nyårs firandet :D Ska bli SÅ kul!!! Älskar att åka skidor! Men det blir inte Sverige utan Norge! Wiiiiiehooo...

Idag har annars varit en lång dag i skolan! Haft massor att göra och har inte fått ligga på latsidan direkt! Nu är jag trött efter att ha lagat mat och städat. Lite ordning och reda är det väl på mig ibland.
Åh, idag ska en kompis tatuera sig också, så avundsjuk. Eller ja typ. Jag vill tatuera mig men jag vet inte vad. Jag vill ju rita den själv så jag får nog vänta ett tag.

Ikväll blir det lite träning (kan ju inte ha spagettiben när jag åker skidor) och mys med Mumin :)

Puss och Kram Skumbanan



Kommentarer
Postat av: Hilda

Hihi minns du sist vi åkte skidor och du hade så ont för du hade plogat så ^^ Haha det va tider det ;) Söt katt förresten, visste inte att du hade skaffat en :)

2009-12-07 @ 16:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0