Bullar Bullar Bullar

Så skönt att vara ledig idag! Behövdes! :) Men läskigt ändå, i morron är sista dagen på jobbet. Vet inte om jag ska skratta eller gråta?! Alla har varit så snälla mot mig! Så rara tanter och gubbar som finns! ^^
Så för att tacka folket ska jag bjuda på bullar, mina hemmabakta bullar ^^ haha, fast är ingen vidare på att baka, är så sällan jag gör det, men enligt pappa blev de godkända i alla fall :D hihi. Fast ska bara bjuda mina kollegor. Så många bullar blev det inte att jag kan bjuda vårdtagarna :P





Suck, ja i morron är sista jobb dagen, fasen, tiden går för fort! Jag är lite trött men vill inte sova. Kommer bli att jag är uppe till 1-2 inatt och går upp klockan 6... Börjar kl 7 men jobbar bara till 14 :) Sen blir det lite semester innan skolan drar igång igen :) Då blir det shopping! Inhandla ALLT som behövs för kommande skolåret och uppfräschning av lägenheten! :) Min avskyvärda tvhylla ska BORT för alltid! Spyr galla på den! :D haha.

Aja nu blir det lite film eller korsord och kel med Lumi :) Ha det gurkbra! Kraam


Kommentarer
Postat av: felicia

haha jag veeet! :D FY SÅ GOTT MED BULLAR!! ska bli kul att få ses snart!! :D

2010-08-12 @ 12:41:55
URL: http://fcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0