Iiiiih....R O L I G T!

En dag som denna kan nästan inte bli bättre! Hilda ringer och väcker mig klockan nio på morgonen och undrar när jag drar till Karlshamn :) Planerade att ses på fredagkväll. Sen fick jag ju se att Erika skickat sms och undrar när jag vill slinga mig. Några minuter senare satt jag i frisörstolen hos Frisören Erika och fick mitt hår fixat :P Men så klart, innan jag satte mig i elektriska stolen fick Erika sin födelsedagspresent :D En korg med massa skit. Bl. a hade jag fixat cd skivor till henne och så gjorde jag skivomslag också.



Så blev dom.

Sen hade jag bestämt att dra till Gekås ännu en gång innan jag drar ner till Karlshamn och det blev idag. Fick köpte fyra pocket, servetthållare, tvål, leggins, handdukar med mera...



Köpte dessa två och sen två andra böcker. Kul att läsa och se om böckerna är lika bra som serien!

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0