Jag är en Vampyr...

...eller inte. Men det är ju vampyrer överallt. Twilight, True Blood, Vampire Diaries mm mfl :) Men måste säga att jag gillar det :P Jag gillar det overkliga lite grann. De som känner mig vet att Harry Potter inte är min grej riktigt, det är för mycket på något vis. Jaja. Jag har legat och läst i två timmar idag sen jag vaknade klockan elva.
Igår pratade jag med Erika till ca 23 och blev bara tvungen att läsa ett kapitel innan jag gick och la mig, men det råkade bli fler. Läste säkert fyra eller fem innan jag upptäckte att klockan var alldeles för mycket ^^

Nu så kommer Vickan snart. Jag ska göra iordning henne och FOTA :D iiiih. Får se var vi placerar oss. Någon stanns i naturen blir det i alla fall :D Åh jag har stora förväntningar på mig själv nu! Fy mig. Kommer bara bli besviken...

Får se om jag är nöjd med resultaten, om jag lägger upp dom senare...



Bild från America's Next Top Model (om jag minns rätt). Kollade MYCKET på den serien när jag var yngre. Nu har jag inte den kanalen och segt internet så får se om jag köper säsongerna eller något...

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0