Massaaaa

Har inte skrivit på ett par dagar nu. Men det har varit så PiiiP mycket! I fredags var jag och Vickan på IKEA, fick vara hemma i en halvtimma drygt och sen hämtade jag Felicia på tågstationen. Hon åkte samma tåg som Adam Tensta :) hihi. Sen var jag hemma hos henne och umgicks. Sen fick jag vara hema i ca en timma och göra mig i ordning och sen åkte jag och Felicia till Emma i klassen och förfestade. Jag drack ingenting, så jävla skönt! Sen gick vi till Harrys och kollade på Adam Tensta.

Igår skruvade jag ner min gamla tvhylla och monterade mina nya IKEA möbler. Höll på hela dagen. Till klockan 20 då jag hämtade Felicia och vi åkte och storhandlade på Coop. Skönt att ha det gjort! När jag kom hem röjde jag lite till och lagade till fläskfilé och grillpotatis i ugnen (de hette så).

Idag ska jag städa ännu mer...



Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0