Moulin Rouge

Det går inte jätte snabbt för mig att lägga upp ett nytt inlägg haha. Men har haft ganska fullt upp. Har varit en heldag i Varberg med Johanna Emma och Hilda, i fredags. I lördags hade jag ett tidigt 20 års kalas med släkten. Sen har jag bara tagit det lugnt. Igår kollade jag på Moulin Rouge innan jag gick och la mig. Den va sådär, 3 av 5 kanske. Väldigt rörig och låtarna lät nästan likadant, men mot slutet blev den bättre. Den tog slut halv två och jag somnade pladask och sov till klockan halv tolv i "morses" :/ Kanske behövde det...

Ikväll blir det jobb, imorgon och torsdag är sista dagen. Ska man hurra eller ska man gråta?! Jag gillar jobbet men skönt med ledighet med... Aja får se...

Jag kommer inte lägga upp några egna bilder just nu för jag har börjat ta bilder i RAW format och ska bara ladda ner lite mojgoj så filformatet fungerar i PS.




Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0