O´boyväder!

Regnet öser just nu ner utanför. Har precis ätit en skål med kycklingnudlar och njutit utav att vara torr. Här inne är det varmt och skönt och det ända som saknas är giisen i mitt knä.

Ställde väckarklockan på 8.40 men vaknade 10.15. Visade sig att klockan stannat under natten då jag hade drömt att jag blivit tatuerad. Kan det betyda att min tid är ute att bli tatuerad?! Vem vet inte du, vem vet inte jag...

Men upp och hoppa blev det och först: Frukost. Sen: Bada giisen, föna giisen, dammsuga, duscha och sedan hälsa Vickan välkommen. Hon hälsade på Lumi sen gick vi ner till stan. Handlade kycklingsallad och små shoppade lite påväg hem till Vickan och Milo. Väl framme satte vi oss på hennes balkong och smaskade i oss salladen och Milo va inte särskilt glad på mig att jag tagit hans plats så han inte fick titta ut. Sen satt vi och kärringtjöta lite, gick till djuraffären och sedan va det adjö. Jag beställde en fin matskål till giisen påväg hem.



Arabia Moomin- skål. "Love"

Såå fin! Lumi har redan "Snorkfröken" som vattenskål så blev bara tvungen att fixa en fiin matskål också (A)



Jag bör åka och handla mat snart antingen idag eller imorron men får se. Kanske ska äta det jag har hemma först - nudlar -.-' (fast det är ju gott men kanske inte varje dag)

Sen har jag och Vickan bestämt att vi ska åka till IKEA i Älmhult (där allt startade) på fredag. Då kommer jag vara i himmelriket! Stor plånbok=mycket i varukorgen! Halleluja moment.

Nu har jag berättat om min dag alldeles för länge...Som vanligt!



Kraam från mig och giisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0