Road Trip

Sov så jävla oroligt inatt. Vaknade hundra gånger och var vaken innan klockan ringde 05.45. Fy fan va trött jag var. Och då hade jag jobbat två kvällar i rad... Men kom till jobbet lagom i tid och förberedde allt för att jag började en kvart innan de andra. De första besökena var riktigt sega och jobbiga för jag mådde så dåligt sen mot eftermiddagen sprang dom på. Va riktigt kul att prata med en söt liten tant idag. Hon blev så glad när jag kom lite tidigare för att prata lite extra med henne! (A)

När jag slutade jobbet var jag jätte irriterad för allt bara krånglade för mig! Men sen kom Erika och sa att hon var hemma och undrade om vi skulle umgås och då vände ju humöret med en gång även om hon fick ta en del skit för jag berättade mina små dumma problem :D hoppas hon inte tröttnar på mig! :)
Så vi åkte först till Gräne Gruva och ÄNTLIGEN fick jag kommit iväg och fotat med min nya kamera. Så jävla fint ställe. Var som taget ur en film, lite Twilight känsla :)
Sen bestämde vi oss att åka och fota på något mer ställe och då fick det bli Hyltenär Kulle. Tänk och bo där uppe och se ut över alla sjöar :) Myys! Och till sist blev det: Skene- där vi köpte dricka och sedan: Kinna - kebabrulle :P NAM!
Så åkte vi till Öresjön och satte oss och pratade och åt vår mat :D
En så jävla skön dag! Har jobbat mycket men med ett sånt bra avslut har hela dagen varit KANON :D

bilderna är för stora just nu så de kommer imorgon :)

Nu blir det snabba cash! Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0