Ser solnedgången genom min grannes fönster



Idag trodde jag inte skulle göra så mycket men har blivit en del ändå. Har målat med akryl denna gången. Lite bättre gick idag, sist trampade Lumi i färgen...
Sen har jag fotat, läst, handlat, kollat på True blood och gosat med Lumi. Lite grann blev det gjort i alla fall. Jag funderar att spika fast två krokar på väggen så jag får upp min underbara mask och min väggklocka innan det är för sent för bank bank :) Fast jag kan nog ta det ganska lugnt. Grannen väsnas för fullt, som han/hon har gjort hela dagen. Jag har till och med sluppit lyssna på Spotify för de lyssnar på ganska bra musik ändå och ja, jag hör ner hit.

Här kommer lite bilder från dagen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0