Skolstart

Igår började skolan igen och för er som inte vet går jag Digital Bildproduktion, andra året i Karlshamn. Blev en lugn start med snack i grupper. Så idag var det redovisning på det typ. Fast killen i min grupp allt ihop, var jag inte beredd på. Men det gjorde inte så mycket.
Jag har alltid tyckt det varit jobbigt att börja skolan igen efter lov. Jag har mina anledningar. Men det gick förvånansvärt bra i söndags att gå och lägga sig. Somnade nästan med en gång. Med en spinnande kise på magen så klart man blir trött.

Idag vet jag inte hur jag ska göra. Några tjejer i klassen ska åka till Karlskrona och shoppa, så jag vet inte om jag ska med. Vill shoppa lite kläder inför hösten och vintern men jag kanske vill stanna där länge då och det har jag inte tid med idag. Ne nu blev jag mer sugen på att stanna hemma och ta det någon annan dag. Men får se...

Det va helt underbart att vakna i morse, glömde jag säga. Solen sken in genom hela lägenheten och rakt i mitt ansikte ^^ Va helt underbart!



Jag vill att Erika Korven ska komma hit :) Hon planerar säkert något bus :) Den Lurifaxen! Pörr!

Ne nu ska jag försöka kolla på lite True Blood. Hare Kanin Fint! Kraam




Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahaha, fy sjutton vilken bild! Inte konstigt att folk tycker att jag ser lurig ut :P

2010-09-01 @ 22:19:43
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0