Tandläkarskräck

Gårdagen slutade med True Blood :D Så grymt bra! Idag dagen började med att jag låg så gott i min säng och myste med Lumi och kände mig så härligt flötig och man njuter av att inte behöva träffa någon. "Vi åker om en kvart!". Shit! Det va ju tandläkaren idag...    Haha snabbt in i duschen, på med kläderna och upp upp och iväg.
Men måste säga att jag varit hos den trevligaste tandläkaren i hela mitt liv! Sicken go människa! :) Inte för att jag har haft tandläkarskräck men så jävla tråkiga tanter rätt ut sagt. Vill inte säga vad jag tycker om "Jaha, du går estetiska linjen på gymnasiet, blir man verkligen något av den"- tanten...
Men i alla fall, det visade sig att jag inte hade några problem alls, inga hål, bra växande visdomständer och de flesta ligger på första plats på "vitatand listan". Tummen upp! (har använt en liten för hård borste bara, det va det ända)

Sen gjorde jag Spagetti och Köttfärsås, blev ganska god faktiskt, åt den med Gumms och Gubbs, sen blidde det lite tattoo skissning eftersom jag fick sån kreativitet när jag kollade i min nyinköpta tattootidning (jag orkar inte skriva t a t u e r i n g...)



Inte för att jag ska ha den men blev nog allt lite sugen på bärs när jag skulle skissa vad hon skulle sitta på.


Ne nu orkar inte jag berätta om resten av min dag. Varför skulle du vilja läsa om min dag i detalj?!


Måste bara inflika att jag var hos Erika aka Bönan i helgen :D Vi hade svinkul! Vi gjorde Jönköping osäkert!...eller nja inte riktigt men nästan. Det va så vi "sprang" på gatorna.



Så såg vi ut. Riktiga bonntölpar ^^

Nu var det nog för mig. Tjingeling i trosan. Kraam och Goonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0