Besök i Göteborg

Åh jag gillar Göteborg mer och mer. Just nu har jag stor lust att flytta dit eller i alla fall i närheten! Jag kan säga att det ändå är skönt att jag har bott/bor i en mindre stad först även om den är ganska mycket mindre! :)
Typ första gången jag körde i Göteborg :D gick ganska bra ändå, ingen skada skedd i alla fall :) Va lite läskigt när jag fick köra i riktiga innerstan :O haha.

Jag var där med Hilda och Erika. Det var nyårsklänning/kläder som stog på schemat och alla hittade det viktigaste. Jag och Erika hittade var sin nyårsklänning, Hilda hade redan köpt sin men hon hittade en bolero som hon ska ha till. Sen blev det champange och dricka köp, örhängen, väska och en ny parfym men samma sort som innan (Lanvin - Marry Me)

Påväg hem stannade vi hos Johanna i min förra klass och hälsade på. Emma kom också :) Var mysigt. Jag och Erika satt och spelade guitarhero och snackade massor med skit :D Haha.

Nu är jag svintrött och ska strax sova!

(Grattis Hilda till förlovningen!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0