Blixtar

JAAAAA! Jag fick lånat ett blixtkit över jul!!! Halleluja! Då får jag fota med det som en galning! Och det är inte en extern blixt man sätter på kameran, utan blixtlampor som står upp med paraplyer. Jippie! Överlycklig! :D

Lite andra känslor just nu. Försov mig i morse :( INTE okey! Jag hatar det, det är förbjudet! Jag blir så ledsen på mig själv när jag gör så! Usch, smäll på käften och upp och hoppa!

Sen är det snöoväder här i Karlshamn! Det snöar och blåser för fullt! Allt yr omkring! Helt sjukt! Sen så är det några jävla idioter som sticker ut på en liten cykeltur i den inte så hala snön! Hur fan tänker man då?

Aja nog för nu. Dags att äta upp maten och sen blir det att jobba lite idag tror jag.

Lååång att göra lisa nu innan jul!

Kraaam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0