Hänt saker

Nu är det jävligt massa grejer i luften hela tiden! Plugget, jobbet, katten, julklappar osv osv...

Jag är helt slut verkligen! Jag har svårt att somna på nätterna för jag tänker på allt precis innan jag ska somna. "glöm inte att skriva manuset", "glöm inte köpa pappar present", "hoppas inte Erika får samma present av någon annan", "glöm inte att katten ska kastreras", "glöm inte att skicka in storyboarden", glöm inte föra över pengar till henne", "vad ska jag köpa för present till Hilda?".....jag kan inte sluta tänka på allt! Jag måste börja skriva ner allt för att inte glömma det!

Idag gick jag upp, åt lunch (klockan var ganska mycket), plockade ihop det jag behövde och åkte till jobbet, om man kan kalla det så. Jag jobbar inte där men det är där chefen jobbar. Pratade med honom om lön och visade/gav han alla bilderna sen förra helgen. Han blev jätte nöjd och sa att försäljningen hade ökat efter att han lagt ut min bild på en produkt! Kul att höra, har ju varit ganska nervös!

Sen drog jag till skolan, skulle boka kamera och blixt utrustning. Var en massa strul. Sen åkte jag och handlade, åkte hem och åt. Sen duschade jag, gjorde mig i ordning (var längesen jag gjorde mig lite extra fin) och sen drog jag till Jonna och Claes (i klassen), på glöggmys. JAg körde så var nykter. Efter det handlade jag och Mattias lite godis och läsk och drog hem till Vickan. Där kollade vi på idol och YAY för att Jay vann!!! :D

Nu är jag hemma. Helt slut, mörbultad!

Dags att äta lite sen göra sig i ordning för sängen. Hörde att jag fick sms alldeles nyss med. Kolla vem det är som vill något!

Kraam och God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0