Inte långt kvar!

Snart är det jullov och jag lääängtar! Vill hem och bara vila nu! Få maten serverad i några dagar, kommer nog inte bli många. det är så typiskt när alla vill ha min mat för den är så god, då måste man ju stå i köket! :D haha.

Snart ska jag kolla på Gladiator, missade den i skolan förra veckan också. Så får bli lite film mys med frallor.

Lumi har varit lite lyckligare idag med. När jag kollade på Gökboet fick han ligga på min mage och han flyttade sig inte i första taget :) Han tyckte om att bli klappad på magen. Min lilla tjockis som på torsdag ska bli kastererad. Att han redan har blivit så stor!

Nu blir det film! Kramelikraam

måste ut och fota snart! bilderna börjar ju "ta slut"! Har inte tagit några vinterbilder än!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0