börja om

Haft en lugn men jobbig dag, bara tänkt, mått allmänt dåligt och diskat...

Vill börja om på nytt! Måste börja leva ett liv utan djur sen vill jag ändra om i min lägenhet, vill ha det mer mysigt!!! Det är så stelt nu. Håller på att kolla runt på nya möbler på olika sidor, ikea blocket mm. Nya vårfina gardiner, kuddar, sängdrapperi, lakan mm.

Det ända som har varit bra under dagen har varit allt pepp ifrån nära och kära, och vampire diaries. (fjortis varning) men Ian, kan någon bli snyggare. Jag äter upp tv:n snart...

Funderar på att ta bort min facebook och bilddagbok, lägger ner för mycket tid på något så onödigt! Räcker med bloggen, msn och da.

min hjärna/robot säger gå till skolan imorgon men min kropp vägrar. Så får bli en dag hemma till. Så förhoppningsvis är jag bättre laddad till nästa vecka även om måndag kommer bli, även den, en av mina värsta dagar i mitt snart 20 åriga liv :'( Gonna miss YOU! Love YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0