lite bättre

Idag är en lite bättre dag. Känner igen mitt rätta jag lite mer. Va och handlade på Jysk tidigare idag. fick köpt en ljusstake, skulle köpt tre men fanns bara en kvar. Men kanske kommer in fler. Killen i kassan var lite mysig :P
När jag åkte hem så tog jag en liten extra runda i stan, körde lite rally ^^ va kuligt!

Men blev lite ledsen när jag hoppat ur bilen och var påväg in när jag insåg att ingen kommer vara glad över att se mej när jag kommer innanför dörren :( men det börjar väl släppa lite nu i alla fall. Det är för hans bästa!

Nu sitter jag här och skriver, men snart, om typ en 45min-1h ska jag Vickan och Mattias åka till Coop :) är lite shopping galen just nu måste jag säga. Så fort man pratar om en affär så vill jag dit! hihi och snart blir det mer grejer att inskaffa! :)

Hittade mina låga blåa converse i veckan :D jag blev JÄTTE glad! :D Tog dom när jag åkte innan :D Perfekt nu när våran äntligen är här! :D Vaknad till solen! Helt underbart!

Oh så här...glad?! va jag för exakt ett år sedan :) God dag!

Rödtott :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0