Allvarligt talat

Såå mys! Har haft en riktigt mysig kväll med la famila :D Åt grillat, pommes, tsatsiki (gjorde själv) och grekisk sallad. MUMS! :P Tog kort men kameran dog, så den är på laddning.

Har lyssnat på Creedence hela dagen :D så jäkla skönt! Plockat blommor och ritat/skissat idag. Har inte gjort så mycket mer. Eller jo. Jag och pappa har haft mer kamera snack och det blir nog en Canon 550D. Har varit snack om den eller 7D:n men blir nog 550:n. Så kan jag köpa fler extra delar till :P typ macro objektiv, stativ, blixt med mera. Får se hur det blir. Jag har ju inte alla pengar i världen! Men fan va jag kommer fota! :D Vill ha NU! :D



DREGGEL! :D Fast ska nog köpa ett 55-135 objektiv ist :D iiiiiiiih :D snart Snart SNART! ^^


Nu: film med Gumms!

Imorgon: Till Svenljunga med Gubbs, Packning och sen GÖTEBORG! Jag kommer nog bo ett tag i Gbg har jag magkänsla av, någon gång i mitt liv.

Jaja, nyp i stjärten. Nu blire film :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0