Bongola bongola

Hejsan igen!

Har inte orkat sitta här och skriva. Har massor annat att göra. Är ju blandannat minimamma nu när mamma är i Finland :P Är inte alltid så kul att ta hand om vuxna människor som kan ta hand om sig själva utan minsta problem -.-'

Ja det har hänt en del sen sist!

Varit på Lisse :) Varit på släktkalas i Lysekil :) Samma dag som kalaset kollade jag på tisetatt ^^ Han är min på fredag.
Jag har jobbat massor eller ja "massor", beror vem man jämför med :) Men det är kul :) Tanterna är ju så söta! :)

På torsdag blir det Karlshamn med Gubbs, Vägga käk och fredag till Vbg :D

Vet inte vad jag ska skriva, hoppar ju fram och tillbaka! Aja här kommer lite bilder på allt möjligt :D




Älvseredsfestivalen :) Erika gillar finskt öl. TUMMEN UPP!



På Mandy's Diner i Älvsered. Svalkade oss med lite dricka :P Söta Erika gillar Lime :) Tummen upp!



Så Vockert!



Dagen innan Lisse lekte jag och Hildus med 3D glasögon -.-'



Lisse :D



Gräslig men kul!



Gulligt :D



Spårvagn!!! :D



Sååå :D Då har ni fått se lite...

Kjaam!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0