Håll käften och ge mig min frukost!

Ja jag sitter knappt här längre, inte nu under sommaren då jag är ute, umgås med mina kompisar eller jobbar inom hemtjänsten. Och ja, hemtjänsten är ett riktigt gött jobb, ibland kan man få tvätta nertill men va fan, det finns tvål och vatten (även handsprit). Har träffat massa trevliga människor och många gillar jag verkligen! Så rara och så mysiga att prata med. De berättar hur det va i trakten under deras ungdom med mera. Skönt att känna att folk uppskattar en!

Ja jag kom nyss hem från jobbet, 21.30 slutade jag idag. Åt och har ganska dåligt humör. Nu sitter jag här en liten snabbis. sen ska ja g kolla på the Fountain. Mattias gillar ju den så får väl ta och se den. Gillar soundtracket.

Ja vad har jag gjort mer?! Varit på gekås en jävla massa gånger! Varit med Hilda en del sen så va vi ju på älvseredsfestivalen i helgen och avslutade kvällen i Överlida, jag körde så ingen öl för min del men Erika bjöd allt på sig själv :D

Imorgn blir det Göteborg på schemat. Farfar fyller år så ska åka och hälsa på honom. Och jaaa, jag vill till Göteborg!! Blir kanske lite titt på kamera imorron också :D

Nu är jag ledig resten av veckan, AS GÖTT! Så blir nog att hälsa på kussen Annie och till helgen blir det förhoppningsvis Lisse :D :D :D Jippie!!! Jag Hilda och Erika, kanske någon mer :)

Ne nu orkar jag inte skriva mer. Har faktiskt skafat mig ett litet liv nu. hihi. Naaaaaatti!



Mitt brickmönster som jag gjorde i gymnasiet :) inte helt nöjd men tött ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0