How To Marry A Millionaire

Det är nog dags för mig att se den filmen! Bara sett en film med Marilyn Monroe! Kommer inte ihåg namnet men så jävla rolig! :) Sen är det väl alldrig fel att lära sig hur jag får miljonärer efter mig. Jag vet redan regel nummer ett: Bli en skönhet! Nu har det varit sommar och har verkligen legat på LATSIDAN!!! Nu är det skärpning! Ska fan tvinga med Gumms till gymmet senare. Mina små muskler behöver användas, jag får ju ryck i hela kroppen ibland, speciellt när jag fått i mig för mycket socker! Och va fan, jag gillar ju att träna, vad har varit mitt problem?! -.-' Suck!



Jaja, har varit en lite småtuff dag på jobbet. Började kvart i sju och hann inte göra några mackor för jag försov mig i typ 10 min. Så åt bara en skiva vatten melon och ett plommon innan jag kom hem och åt lite mat då jag slutade klockan 14.00. Så har inte varit på topp idag.

När jag kommer hem är Mommo, Moffa, Urpo (morbror), Anita och Philip på besök. Va kul att träffa dom! Va ett bra tag sedan nu! :) Så jäkla tråkigt bara att jag inte får vara med och fira Urpos 50 års kalas, är samma vecka som jag börjar skolan. Men jag får träffa dom på mitt kalas och så får jag åka till Borås någon dag! :)

Fixat en ny header nu. Duger väl sålänge...

Ne nu får jag ta och hitta på något! Vill ha frukt! Får kolla om vi har! Jag gillar Lumi, Lumi gillar mig. Mumford and Sons är bra! Nu går jag! Kraam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0