Lagerhaus

Idag åkte jag ganska tidigt till Fritsla för att besöka min kära kusin Annie. Det första jag gjorde var att köpa massa frukt och bär och var sin fralla och när jag kom fram åt vi fruktsallad och fralla til frukost :P Nam nam nam!
Sen åkte vi direkt till Borås (gillar den staden mer och mer!), först till lägenheten Annies kompis bor i och sedan stan. Fick köpt leggins, en dekosationsmask (så jääävla snygg!!!), armband och jag fick ÄNTLIGEN besöka LAGERHAUS!!! :D Jag hade glömt bort att det fanns i Borås! Jag blev helt överlycklig! Hittade massor av fina grejer! :D Dit kommer jag åka minst en gång till innan jag drar mig ner till Karlshamn


Det var jätte trevligt att träffa Annie igen efter så lång tid, även om Annie va smått bakis och båda var väldigt trötta! :P Och jag ska kolla upp bio tider för Eclipse på tisdag i Borås för då ska vi försöka träffas igen :D kul kul kul!

Annars har det varit en helt okey dag, förutom att folk har velat köra långsamt idag. Bmw (töntar) som kör i 50 på 70 väg?! Jag försöker följa Ronny och Ragges stil och ligga i 90 på 50 väg :) Fast inte i en Forrd :D Haha...(skrattar åt mitt egna dåliga skämt)

Nu ska jag läsa klart minst det kapitlet jag har börjat på i sista Twilight boken och kanske läsa ut den idag. Har inte alls många sidor kvar nu! Sen blir det nog lite film innan jag går och lägger mig TIDIGT idag :D

Kraaam


Kommentarer
Postat av: Annie

Det var jätte trevligt:) Vi ses ju imorn igen! ♥

2010-08-02 @ 10:33:52
URL: http://zoodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0