Rock 'n' Roll

Igår kom Erika hit och kollade på min bäbis :) Då menar jag såklart Lumi :D Sen frågar hon om jag vill med till Mandy´s Diner i Älvsered och självklart tackar man inte nej till det! :) Speciellt inte med så fina minnen som jag och Erika har där ifrån ;) Och våran "bekanta" sen förra året dök upp igen, med sin "glada" tjej :D hahahhaa...









Corona är gott :)




Ja om ni inte hört om Mandy´s Diner i Älvsered så är det synd om er. Har ni hört om det, åk dit! Har ni varit där, ja då har ni ju haft en skön stund med go musik, go mat och det bästa, varit på ett mycket fint ställe! :D (blev lite reklam där)




Idag blir det bara kel med plutt lurven :D Samt mommo och moffa kommer i eftermiddag :)

Kraaaam frän Cattis och Lumi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0