Awesome....eeh..eller...nja....?!

Nu är jag tillbaka igen. varför? svar: Det regnar... :)

Jag sitter och pillar med mina nya grejer till datorn. Var ju i Göteborg, Frölunda, igår och grattade farfar på 85 årsdagen men innan vi åkte till honom gick jag och pappa på frölunda torg :D Där fick jag köpt linne och tröja/jacka på Gina Tricot och en tunika på Indiska :) Blir jag rik, vilket jag planerat, kommer jag bli köp galen!!! Så jävla sugen på att köpa allt :D SKOOOR i määängder och kläder :D iiiiih....



Linnet från Gina Tricot. Gillar mycket!




Ja sen åkte vi till Burger King och åt, sen blev det lite in på Siba med. Köpte en extern hårddisk och en, ja vad fan heter det, fler usb utgångar. haha :D Ni fattar!

Sen blidde det Farfar :D Så kul att se honom, var ju så länge sen! Vi köpte en Orkidé till honom ^^ och både pappa och farfars favorit: Budapest tårta :D Min faster Eva var där också.


Och nu är det torsdag. Och imorgooon: Göteborg igen :D :D :D och på Lördag: LISEBERG! :D :D :D Tjooohooo... så jävla kul ska det bli. Var två år sen nu! Och ja, jag åker allt! eller?! Hum....?! Jag tror det. Eller ja, vi brukar skippa att åka kanin resan. hahaha. Men en heliumballong (med hål i) och farfarsbilar är jävligt kul! :D





(hihi ^^, fråga inte vad det är jag har på mig!!!!)

Ne nu får jag fan ta ock göra något vettigt änna ;D

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0