Dagens


DAGENS VILL HA: Pengar!
DAGENS KLÄDSEL: Jeansleggins, linne, t-shirt, skjorta/blus, jeansjacka, lila strumpor med elefanter på ^^ och blåa Vans som jag fick av min kära moster Laila igår :D
DAGENS SMINK: Bara maskara faktiskt :P
DAGENS FRISYR: Mittbena och luggen flätad i två flätor som hålls fast av knuten mitt på huvudet.
DAGENS HÄNDELSE: Gekås :D
DAGENS LÅT: Hot n Cold av Katy Perry för den spelades i bilen när jag och bror åkte bil.
DAGENS PLANER: Ta det så lugnt jag bara kan och vara med Natalie :)
DAGENS SAKNAD: Samma som sist: Karlshamn och Mumin
DAGENS DUMMASTE: Ulf, han kan inte acceptera att jag har grymt ögonmått utan kallar det "tur" -.-'
DAGENS SJUKA: Köpte en jeansjacka för 169 kr :O sjukt billigt :D
DAGENS DROG: Läsk :D
DAGENS ROLIGASTE: Unni :D Hon är så rolig :D är gammel men är som en valp ändå :D min bääsing!
DAGENS FAVORIT: Hihi Unni och Saaben
DAGENS KÖP: Jeansjackan :D
DAGENS GODIS: Choklad NAAAM!
DAGENS HUMÖR: Glad, enligt bror "flamsig" -.-'
DAGENS ORD: Iiiiiih...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0