Dagens

Min kära väninna Victoria brukar lägga upp "Dagens" på hennes blogg lite då och då, så blev lite sugen själv.

DAGENS VILL HA: En myysig tise
DAGENS KLÄDSEL: haha ojoj, en t-shirt som jag sov i och mjukisbyxor. Har inte bytt om än (A)
DAGENS SMINK: maskara kladd runt ögonen :)
DAGENS FRISYR: det var lockigt igår men har ju sovit efter det :)
DAGENS HÄNDELSE: Trodde Erika hade en likadan kolsyramaskin som jag, fast det va ju min jag ställt på köksbänken.
DAGENS LÅT: Hum ja, bra fråga, har inte lyssnar på någon musik än. Men det får bli "Have you ever seen the rain"
DAGENS PLANER: Vara med Bönan :D
DAGENS SAKNAD: Karlshamn och Mumin
DAGENS DUMMASTE: Luftmadrassen som var tömd på luft när jag vaknade.
DAGENS SJUKA: Tror jag kan vara allergisk mot fet mat.
DAGENS DROG: Sömn, sov till kl 13.
DAGENS ROLIGASTE: Erikas dröm ;D
DAGENS FAVORIT: Erika såklart!
DAGENS KÖP: Har inte köpt ngt idag.
DAGENS GODIS: inte ätit ngt godis.
DAGENS HUMÖR: Se
DAGENS ORD: regn

Blev inte så intressant som jag hade hoppats men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0