Första gåbrevid dagen

Gick upp 06.10 i morse! Så tidigt har jag inte gått upp på länge! Men så grymt vackert med solen in i rummet och daggen på gräset som glittrade. Och ja, jag tog bilen ^^ Körde racing för jag glömde mina papper :O -.-' Men det gick fort :D Inte riktigt mitt rekord men fort gick det :D hihi (A)
Jag tycker själv att jag klarade dagen bra ändå, även om jag inte gjorde särskilt mycket :D haha. Men ändå :)

Nu är jag precis hemkommen från Gekås :D Igen :D haha. Så jävla kul att vara där ^^ (nörd)
Blev bara tvungen att köpa ett par bra arbetar byxor så åkte dit. Haha, och jag köpte mina första foppatofflor XD De är så fruktansvärt fula (mörkblå) men de är bra att ha i detta jobbet märkte jag idag! Så till imorgon: Foppatofflor, strumpor och inget nagellack! :D och mina nya byxer såklart :D

Vad fick jag köpt mer?
Två halsband med söta nycklar, bikini (tänk inte tanken -.-'), rosa spetsstrumpor ^^, låga strumpor, NY BH! (Aaaaaah!) och JA sista Twilight boken :D Har ju inte läst den än så nu äntligen. Men jag kommer må piss efter jag läst den!






Och nu: Cyklaaaa! :D Min nya cykel, PEAK :P Fast snyggare än den ^

Sen kanske ett dopp med Sparris :D Byyyyeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0