Gekås

Min bror bad mig igår att ställa min klocka på nio så jag kunde väcka honom om han försovit sig. Han skulle till Ullared på arbetsintervju. Några minuter innan han skulle åka bestämde jag mig för att åka med. Så vi åkte till Gekås och jag hade en timma på mig att shoppa lite smått och gott :D Blev en sommarjeansjacka, parfym, lite fredagsgodis och läsk, ett linne i ljus gammalrosa ^^ sen lite shampoo, påsar och tandkräm till Gumms :)
Och ja, min bror fick jobbet på Gekås :D Grattis bror!


Denna parfymen blev det Midnight Fantasy by Britney Spears EdP 30 ml. Billig och helt okey doft. blev bara tvungen att köpa någon för alla mina andra har tagit slut! Så har jag inte världens största plånbok nu heller så då fick det bli denna :) När jag väl får min först lön sen i slutet på Juli då blir det nog en ny igen :D


Idag ska jag förhoppningsvid hinna träffa Natalie och kanske Erika :) Kul att träffa Natalie nu efter en ganska lång tid. Tror det va den 24 april sist :) då vi kollade på the Baseballs i Gislaved :)

Nu ska jag bara ta det jävligt lugnt, spela lite enmans kortspel och läsa sagor. Kraaam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0