Inte sova....Dricka BÄRS!

Namnamnam :) Dags att öppna andra bärsen nu :) redivisningen gick kanon och jag fick godkänt. Skönt! Nu är det i stort sätt lov! Haleluja! Matte kanske kommer och dricker bärs om han gör klar en liten film. Och det får han fanmeh ta och göra nu när jag röjer :D

Erika, på fredag super vi! Du ska under bordet, jag med! :D Vickan med :) hihi. På lördag med! Vi ska visa Karlshamn hur man dricker bärs! Oh hell yeah \,,/

Nu: Kpsssccchhh...Bira nummer två!
Senare: förhoppningsvis lilla Matte :)
Imon: XPO (treornas slut projekt mojmoj mm)

Namnamnam :) Dags att öppna andra bärsen nu :) redivisningen gick kanon och jag fick godkänt. Skönt! Nu är det i stort sätt lov! Haleluja! Matte kanske kommer och dricker bärs om han gör klar en liten film. Och det får han fanmeh ta och göra nu när jag röjer :D

Erika, på fredag super vi! Du ska under bordet, jag med! :D Vickan med :) hihi. På lördag med! Vi ska visa Karlshamn hur man dricker bärs! Oh hell yeah \,,/

Nu: Kpsssccchhh...Bira nummer två!
Senare: förhoppningsvis lilla Matte :)
Imon: XPO (treornas slut projekt mojmoj mm)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0