LeftForwardRightTurnForwardLeftBack

Fram och tillbaka har det gällt hela dagen idag. Gjorde äntligen klart min tunnel idag, men får se om den blir godkänd. Är inte särskilt nöjd med den precis :( Men jaja.
Sen blev det att cykla till jobbet. Hoppa in i bilen och fram och tillbaka mellan Mjöbäck och Överlida :) Fick köra alla resor idag också :P hihi. Första gången jag kör Opel, igår va alldra första gången. Annars har jag kört citroën, renault och saab, kanske missade någon. Är för trött för att komma ihåg.
Sen blev det att cykla hem igen och fy fan va hungrig jag va!!! Åt mer än bror! Är hungrig nu igen fast det bara va två timmar sen jag kom hem från jobbet och åt! :O Sjukt va man äter när man håller igång hela dagen :D

Nu på kvällen har jag pratat lite med Natalie som hade det trevligt för sig själv :D och sen med Vickisen :D Shit va längesen vi pratades vid! :P Men vi kommer nog ses när jag drar ner till Karlshamn på söndag :D kul kul!

Midsommarn är räddad! Tack Natalie!







Naaaatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0