Söndag

Nu är det tre månader minus en dag till jag fyller tjugo. Känns...hum, vet inte. Vill inte förvänta mig något speciellt och sen bli besviken. Men det kommer bli så skönt när man kan handla på systemet själv :)

I morse vaknade jag upp med en sån jävla ond hals. Och huvudvärk som vanligt! Men jag ville ändå sova vidare för jag hade en så skön dröm, handlade om djävulen :D Haft många drömmar nu det sista. Ganska kul :) synd att jag inte skriver ner dom! Får börja göra det. Men ja, jag har blivit förkyld, orkar verkligen inte med någonting! Till och med jobbigt att gå upp ur sängen :/ Så har knappt gjort något alls idag. Bara spelat kortspel på datorn, hjärter bland annat :) sen blev det lite sudoku och film tittande :)
På tisdag blir det lite "skola" igen. Ska lära mig lyftteknik i Svenljunga. Sen blir det gå brevid 21-24 juli och sen tillslut börjar jag jobba 28:e :D spännande! Är lite närvös redan, men inte överdrivet. Varför ska man vara det i onödan :)

Men aaah, nu blir det sängen!

(Nu får det ta och komma några snyggingar i min egen ålder och max 5 år + För jag ser bara 30+are som är heta och då menar jag NAM NAM DREGGEL HETA! Fast alla är ju upptagna och har barn -.-' pust! Så det kommer sluta med att jag hittar en man 35-40+ som nyss skilt sig snart XD Nä usch nu blir jag rädd för mig själv :O Ne nu får jag sova... suck!)



christian bale född -74 (nam) fast för gammal



Asså född -68 :O Några år yngre än mamma bara! Men grrr... Så ska gubbar se ut.

nu har jag skämt ut mig tillräckligt. och hur gammal sa jag att jag skulle bli...eh...14?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0