Studenten

Idag tog min kära kusin Maria studenten. Synd att det varit så dåligt väder hela dagen, men vi satt under ett partytält och alla hade bra kläder så det var toppen ändå :) Och så jä*pip*la god mat! :P Dreggel! Sen måste jag ju bara säga att Maria var jätte fin! ^^
Lite kul var det för jag fick äran att köra runt henne i Skene och Kinna i "min" Red Rose :D hihi





Haha. Måste jag bara säga! När jag och mamma körde hem så hade vi väldigt lite bensin kvar men så tänkte vi "vi har inte bråttom hem så vi testar om mätarn funkar som visar hur långt vi kan köra innan bensinen tar slut". Så det stod att vi hade 3 mil kvar att köra när vi var i Öxabäck. Fast mellan Överlida och Mjöbäck så hände det inget när jag gasade :D haha. Wiiiie vi fick såppatorsk! :D En mycket rolig upplevelse! Haha!

Och ja, nu är det exakt ett år sedan det var jag som tog studenten. Fy vad tiden går fort! Min hjärna hänger INTE med! Vad har hänt: Jag har börjat på högskola, flyttat, blivit datanörd och vet ni vad? Jag har blivit exakt ett år äldre! :D Bild på mig med mössan:



Minnen!




Kommentarer
Postat av: felicia

vad söt du var :D har du färgade linser här??

2010-06-13 @ 22:36:42
URL: http://fcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0