Svanen Bosse

En underdunderbar helg har jag haft!!! :D Satan va trevligt! I torsdags var det ju examensfest, sen tvättade och städade jag i fredags, gick och åt kebabsallad med Mattias på strandpromenaden och hämtade bilen :) Sen kom Erika klockan 21 :) Vi gjorde iordning oss och drog sedan ut till Mingel :) Där shakeade vi våra stjärtar! ;D
Sen på lördagen gick vi upp så sent så vi gjort oss iordning och gick ner till stan, eftersom båda var bakis fick vi går ner :D haha. Vi köpte varsin sallad och gick sedan och åt på skolansbrygga vi havet. Jätte mys! Där fotade vi varandra efter maten. Sen gick vi hem, gjorde oss mer iordning för grillkväll. Hämtade Mattias, handlade och sedan drog vi till havet :) Vi blev sammanlagt tio pers. Grillade, några drack :) någon badade :P hihi (felle) ^^
Varför min rubrik heter "Svanen Bosse" är för att det var svanar med oss under hela kvällen. De ville ha våran mat. Sen kom Svanen Bosse och han var väldigt närgången ;P haha. En riktig läskig svan han!
Sen fick Vickan äran att köra min Red Rose ^^ Avslutade kvällen med att Dima och Emil spelade för oss i stora studion på skolan och sist lite mer mat :)



Idag har jag sprungit runt som en idiot i lägenheten och städat och packat för hela sommaren. Pust! Är helt slut nu! Kört bil i två timmar från Karlshamn till Vaggeryd också. Fast det var bara roligt! :) Jag och Erika busade på motorvägen med våra röda små smultron ^^ hihi.
Nu uppdaterar vi oss lite vid våra datorer och snart blir det förmodligen en liten sväng till sjön och sen film :D iiih!

Saknar redan Karlshamn! Men jag kommer snart tillbaka, hoppas på någon gång innan midsommar :) Men inget bestämt!

Kraaam på mina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0