Trallala

Ja idag har varit en helt okey Söndag :) Kollade på Merlin hos Natalie i flera timmar och sedan cyklade jag och pappa till Överlida för att se hur lång tid det skulle ta för mig att cykla till jobbet :D Men har varit grymt trött hela dagen! Somnade i minst en timma från att jag kom hem från Natalie och till att Gubbs väckte mig :D Haha. Han som trodde vi skulle cykla så ligger jag och sover :P hihi.

Nu på kvällen har jag pratat ännu mer med Natalie, fast i tele. Va riktigt mys. Hon får ta min skit just nu...igen ^^ Hon är så rar! Och vi snackade om Midsommar och självklart blir det snack om dricka :D Och tyvätt, jag sviker er mina vänner men denna midsommarn blir det inget ölhävande för min del :/ Jag har druckit öl så mycket nu det sista så det blir cider heeela dagen :D NAAAAM!



Bland annat den här :) Smaskens fillibajs!




Men nu kommer det roliga. Imorgon börjar jobbet, eller ja, jag ska gå brevid och lära mig jobbet i morgon. Så fast jag kommer i säng sent så ska jag vara riktigt allert imorgon. Det första jag ska göra när jag går upp är att ta en iskall dusch så jag vaknar :D Jag kommer vara så jävla trött eftersom jag börjar 06.45 :) Så mysigt. Fast blir nog inte att jag cyklar imorgon, även om det hade piggat upp mig :)

Men nu blir det sängen och lite Sidney Sheldon :D Natttttti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0