Trivselbygden

Nu är jag hemma i Mjöbäck efter min vistelse hos Erika. Måste säga att det var ganska jobbigt att komma tillbaka. Sen att inse att man inte bara ska vara här över helgen utan hela sommaren. Det kommer bli en utmaning! Bara det att mitt gamla rum inte är mitt längre utan ett gästrum, endast med en 120 säng och några stolar. Jag kommer fixa till detta gästrum så det blir lite mer personligt! Annars kommer jag bli tokig!
I alla fall. Hilda slutade jobba runt 22.30 så hon kom direkt efter jobbet på ett litet besök :) och som vanligt satt vi bara och pratade :D Kul att ses! Va ett tag sen, men så skönt att känna att vi alltid har varandra på samma plats som vi lämnade oss :) Min fnitter brutta :D



Sååå vacker :D och vaaattenmeelooon :P NAMNAM!

Pappa drog upp det att skaffa katt igen :( vet inte hur jag ska göra! Får tänka igenom det beslutet noga och diskutera med päronen.

Nu ska jag sova!

Scemat imorgon: Kussen Marias student!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0