Tudilu

Idag blir det 20års kalas/grillning :D Det är Johanna som fyller år snart så hon ska ha kalas :D Bajs att min kamera är kaputt så jag inte kan ta bilder :( eller ja, bra bilder. Gillar inte min gamla vanliga skruttiga kamera :(
Ne nu får jag vara positiv :D Det ska bli kul kul kul att träffa dom små liven igen :D Synd att Anna inte kunde komma, men det får bli ett senare tillfälle :D
Det va sist i julas jag träffade Johanna och Emma :O shit va tiden går FORT! Gud va jag tjatar om det men stämmer juh :D

Är svintrött men får väl ta och lyfta på fetarslet och ta och duscha! Ska hämta Josse i Kinna så måste åka lite tidigare :) ska bli kul kul kul :D

Det är det mest underbara väder idag! STOR SOL! :D Perfekt!



Lilla söta rara Emma ^^



Porriga sofia, våran sångfågel :)



Nr 1 Anna (som inte kunde komma) 2 Sofia och 4 Josse som jag ska hämta :)



Snyggt jobbat tjejer :D Ja kanske ska förklara att detta är bilder från förra året några dagar innan studenten då vi samlades alla i klassen för sista gången innan just studenten :D Hade grymt mysigt!

Sen är det ju en bild på Johanna jag ska hitta och jaa... eh... Hon blir alltid lika bra på kort...



Haha kan man förstöra kortet mer XD Men här är i alla fall Födelsedagsbarnet Johanna :D Haha Utfrätt och fin :D

Ja det kommer bli en lika mys dag idag! :D

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0