lämnad igen

Ja idag är en vanlig söndag då ännu en person lämnar mig här själv. Men idag är det lite annorlunda :) Jag är glad! Va jätte skönt att Gumms var här men kändes helt okey när hon åkte. Har så mycket i huvudet just nu så det var lätt denna gången!

Idag gick vi upp kl 07 och gick direkt till tvättstugan. Fick nog kört 8 tvättar idag ungefär :) så nu har jag kläder och sofföverdrag och handdukar så det räcker ett tag framöver. Lite skönt är det också att ingen smutsar ner längre även om jag hellre hade haft honom kvar och det hade varit smutsigt, men är ju så skönt när allt är rent :)

Vi var ju på Ikea igår också. Fick köpt nya sänggardiner, filt, ljuslyktor med mera. Mamma gick med på att köpa hyllan/skrivbordet som jag har tänkt att köpa :) Jippie! Sen ska jag ha en tv-bänk och garderob, hylla eller byrå till sist med :) Vill vill vill...

Senare blir det att handla med Vickan och Mattias, antagligen på Coop :) Med den röda bilen som jag kommer ha framöver :) hihi

Kraam

Hylla/skrivbord från Ikea (Expedit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0