Mys

Igår va en fin vår dag! Jag åkte och fotade havet och på kvällen hade vi melodifestival kväll :)

När jag satte mig i bilen igår då jag skulle köra och fota visade displayen +8 grader :) Fast solen stog och gassade på den men ändå :) blev så lycklig! ^^
Havet var jätte fint! Var avslappnande att få va själv lite och tänka och fota :)

Sen hade Sanna melodifestival kväll så jag åkte och köpte en bukett med tulpaner som hon blev väldigt glad över att få ^^
Vi blev nio personer som åt hemmagjord pizza och sedan blev det massa flöt också. Jag åt inte jätte mycket, var såpass mätt ifrån det jag åt hemma. Det blev mycket skämtande och skratt så det var himla mys! :)


Idag är det lika fint väder som igår :) Så blir nog att jag tar en långpromenad! :) Ska skissa bildmanus till våran skräck-trailer, röja lite, skissa tatuering och om jag orkar ska jag göra ett schema till de kommande två veckorna.

underbart med sol! Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0