Solen spricker igenom de mörka molnen

Har inte skrivit här på ett tag nu. Har väl varit stressad och hållit mina tankar för mig själv.

Måste berätta om fredagen i alla fall. Började med att vi filmade till projektet som ska bli en skräcktrailer. Sen åkte jag ner till stan med Vickan, hon gick till systemet och jag tog ut pengar. Sen gjorde vi iordning oss och åkte hem till Vickan en det sista innan vi parkerade bilen och gick till fridhem. Där träffade vi Chralle, det va ett tag sen. Jag hade inte ätit så mycket, bara en skål soppa till lunch så första 7,gött gick rakt upp i huvudet :) Sen blev det väl en bärs i timman till kl 02. Så blev väl en 8-9 bärs på den kvällen :) Träffade kökschefen igen. Det var trevligt! Han ser så snäll ut! Pratade med min granne som bor i samma hus, fast andra våningen. Va en mycket lyckad kväll! Alla va fulla som fan och allt var underbart!

Sen på lördagen var jag lite bakis. Mådde sådär allmänt i huvudet. Så bestämde mig för att åka hem till Mjöbäck. Så packade ihop lite smått och åkte runt 16 tiden. Är orolig för att jag hade alkohol kvar i kroppen för jag små skakade och hade lite svårt att koncentrera mig. Fast hade inte ätit något på ett dygn då jag körde.
När jag kom hem i alla fall så blev jag trevligt bemött av hundarna :) dom är så söta! Mamma lagade ugnspannkaka och sen gick jag en promenad med Sparrisen :) Va verkligen skönt att komma hem och det såg precis ut som jag lämnade det.

På söndagen var jag och Gumms på Älvsereds shoppingcenter där jag köpte nya klackskor och en tunika :) var jätte fina! Sen åt jag hemma och pratade med alla och gosade med hundarna. På kvällen var jag med Natalie och Erika. Bara satt och pratade och lyssnade på musik.

På måndagen åkte jag ner hem igen. Men lite trevligare blev det när jag samåkte med Erika :) Fick se hur hon bodde, var jätte fint! Vi åt mat sen fick jag åka vidare. Handlade när jag kom hem och sen kollade jag på de sista avsnitten av Vampire Diaries :) Den serien är den bästa på länge :) bland annat för att Ian Somerhalder är med (dreggel) :)

Idag är det tisdag och har varit och klippt film i skolan, nu är jag hemma och har lite lunch, men ska snart tillbaka och gå igenom lite ljud med Dima.

Så ha en bra dag! Kraam

(Saknar dej!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0