tis

Dagen började både bra och dåligt. Det va sol, vilket va helt underbart. Jag har morgon sol med, så det lyste rakt in i hela lägenheten. Men sen så kommer det dåliga. Va ledsen igår så ringde Annie och pratade med henne till kl 3. Sen fortsatte jag på boken jag köpte på rean, "när ingen annan ser". Så fick sovit mindre än fyra timmar. Sen åt jag en jätte frukost med mackor, flingor, C-vitamin brustablett och jordgubbar, Men min mage är inte van att äta frukost, speciellt inte så mycket, så jag mådde jätte illa. Då hade jag ingen vidare lust att gå till skolan men när mamma blev "arg" för att jag inte skulle gå så blev jag så besviken på mig själv. Jag gillar inte att göra mamma besviken så jag tog och gick till skolan i alla fall. Det gick helt okey, men va ganska trött.
Men det har varit SOL hela dagen så gjorde mej på jätte bra humör ändå!

Nu sitter jag här, ska laga mat snart hade jag väl tänkt. Lyssnar på min och Mumins låt och har tänt hans ljus på fönsterbrädan. Saknar honom något otroligt men vad ska jag göra mer än att bara fortsätta älska honom. Han kommer alltid vara min första egna riktiga katt och bäbis!

Längtar till helgen då mamma kommer! Även om jag kanske har lite skolarbete att göra så ska vi bara umgås. Lite mentalt stöd :P Hon får gå med mig i affärer med, vill göra det fint här hemma!

Hittade denna bilden, måste bara lägga upp den, älskar glas och liknande glasfönster vill jag ha när jag flyttar till hus någon gång i mitt liv! :) De är fönster ifrån trappuppgången till August Strindbergs museet i Sthlm om jag inte minns fel...


Kommentarer
Postat av: Annie

Anytime baby! bara å ringa om det är nått :) <3

2010-03-02 @ 23:17:01
URL: http://zoodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0