Ballong

En kväll, så sent som nyss. Skulle Catrin och hennes kompis Victoria tömma Catrins bil på skräp för den ska besiktigas dagen därpå. De kastade plast flaskor i plast återvinningen och Mc Donalds muggar i pappersåtervinningen. Sen hittade Victoria en mcd ballong i baksätet.
Victoria: "ska jag slänga den här?"
Catrin: "Eh, ja, eller?"
Victoria: "okey, smäller du den då?"
Catrin: "Du tror inte den smäller högt då?"
Victoria: "Ne, eller? Ne det tror jag inte"
Catrin: "Ska jag smälla den?"
Victoria: "Ja, gör det!"

.....

PANG! (och det ekade över hela prästslätten, klockan var ett på natten)

Catrins kommentar: "OJ! Hihi" (A)



Annars var det en trevlig kväll :) Massa skitsnack som vanligt! :D

Nu: Sova!
Imorgon: besiktiga bilen. (läskigt)

Natti



HAHAHA :D Hittade precis den här bilden från i söndags. Fy fan va jag ser ut. Grodan Boll. Det va ju tur att någon var glad.... :Dhaha Felicias ballong :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0