Fredagsmys

Dagen började med plugg vid datorn, alltså illustrera. Okeydå, ni kan få se men inte klart!!! :) Sen frågar Felicia i klassen om jag ville följa med till Karlskrona och jag blev ju bara tvungen! Jag har inte varit där sen jag flyttade hit och det va nog sista chansen nu innan vi slutar som jag kan åka dit :) Men vi va inte där så länge. Hon skulle köpa en tunika på lindex och sen kollade vi bara i lite affärer :) Slutade vistelsen med att äta en grymt god sallad :) smaskens va det verkligen! Både blev jätte mätta och gick som zomies efteråt :) Riktigt mys!

Nu är jag hemma och är svintrött! Ska bli en grymt lugn helg med mycket plugg. Inget supande alls! Får inte göra samma tabbe som sist!!! Jag har lyckats med alldeles för många misstag det sista, så nu blir de bara lugna leken!

Hoppas Mattias fixat Avatar till mig så jag får se den ikväll! :) Alltid skönt att sluta en fredag med film! :)

Så nu blir det en liiiten liiten vilo paus och sen fokus på Photoshop!

Kraaaam

(Cattepatte gillar nipplecandy :P)



(det är väl tänkt i slutändan att hon ska dricka vatten, får se hur den blir)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0