hihi

Idag skulle ha varit en positiv dag sa min horoskop bok och det var den till dess att min psd fil inte sparades som jag jobbade på vid lunch :( Nu börjar den ljusna lite igen men är inte särskilt på topp.

Vill åka och köpa mig en dagbok men var finns det fina sånna då?! Jag vill inte ha hello kitty eller HSM -.-' som finns på city gross.

Det bästa idag var att solen sken för fulla muggar i morse då jag vaknade. Sen va jag en halvtimma tidig till skolan, så åkte till väggahamnen och satte mig i solen i en kvart :) Det va riktigt mys! Karlshamn har äntligen vaknat till liv igen efter den deprimerande vintern som var!
Det andra positiva som hänt är att min kära väninna Erika blev glad när jag gav henne headern jag gjort till hennes blogg :) hihi. Varsegoda :)

Tada!



xerikax.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0