hoppas

Idag har varit en fin dag. Råkade gå och lägga mig halv 6 i morse. Det va mys. Somnade till vågelkvitter och solen rakt på sängen. Skönt det hade varit att slippa sova. Va riktigt fint att se soluppgången.

Gick upp klockan 11, pratade med Erika till lite över 12. Pluggade och gjorde mig iordning, drog till skolan. Det är så roligt att höra att lärarna gillar vår app :) Känner mig delaktig, fast gruppen säger att jag är det. Men jag tycker ju aldrig att jag är tillräckligt bra. jaja. Jätte mys att få jobba med Vickan igen :) hihi.

Nu ska jag röja till fötterna blöder. Rörmokarn ska komma kl 8 imorgon och byta blandaren i köket och packningarna på toa kranen. Kommer inte få mycket sömn i natt heller. Men det va ju mysigt att va uppe tidigt. Ååååh... Jag lyssnar på Bad Moon Rising, helt underbar! Det ända positiva med högstadiet.

Sen hittar jag inte bilbisiktningen. Jag ska besikta bilen på fredag. Den måste gå igenom. Annars blir jag ledsen.

Längtar till den 5:e juni!

Kraam


Kommentarer
Postat av: felicia

ååh fyfan va fin bild!!!!! loveit!

2010-06-04 @ 11:49:19
URL: http://fcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0