iron and wine

Ja ett glas vin hade aldrig varit fel nu när jag sitter själv efter nästan tre heldagar med Gumms, Mommo och Moffa :) Det har varit jätte mysigt! Vi har shoppat, kollat film, pratat och ätit god mat :) Igår var vi på Vägga och åt, den va jätte gott verkligen! Fast mammas rostbiff var bäst! :) Och så skönt när man har fått handlat lite med. Fick köpt tre nagellack, ögonskuggor, två linnen, en sjal, örhängen, ljusstakar m.m. Jag fick ju även presenter när de kom i torsdags också! En iittala skål (lila). Den är dunder söt! Sen fick jag en skål med Snorkfröken på :) ska köpa fler såna! Mumin


Nu sitter jag själv här vid datorn. Lyssnar på Iron and Wine. De är jätte mys! Ikväll blir det plugg och en promenad. Får se vad jag hittar på mer.





Mys lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0