Lördags plugg idag igen...

Mycket plugg har det blivit det sista. Men mitt samvete är lite bättre därför också. Så skönt att jag tagit fram piskan och vaknat till liv lite. Har varit på okey humör hela veckan! Kan bero på vädret med kanske. Men jag hinner bli färdig, det måste jag ju bara och det kommer jag!
Det som inte är lika bra är att appen krånglar jätte mycket för Mattias :/ Dumma Titanium som han gör appen i!

Ikväll är det Esc. Får väl låta det vara på medan jag pluggar. Hoppas det inte suger för hårt. Då stänger jag av skiten!
Åh påminner mig om två år sen då jag va i Belgrad, Serbien och kollade på samma musiktävling. Fick träffa Charlotte, Björkman och Jovan :) Hihi, fast det roligaste va ju att vara utomlands :)



Haha. Hon är ganska mycket mer skinny än mig :D



blev ju bara tvungen att bevisa det också :)



Den mest underbara och vackra kvinna :) Gumms!


Nu har jag ätit upp min kyckling och pasta sallad :) Dags att jobba vidare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0