måndag igen

Idag är det måndag och vi började en ny kurs, den sista innan sommaren, den sista i ettan. Vi ska göra en telefon applikation. Ska bli spännande! Vi är fem stycken i gruppen, jag (bild), Vickan (bild), Mattias (webb), Johan (webb) och Markus (spel). Hoppas på att det kan bli bra!

Just nu är jag hemma, vi slutade tidigt. Så jag har precis ätit och kl 14 ska jag och Vickan ses igen och då tar vi bilen och beger oss ut i Blekinges skogar, där vi ska försöka hitta lite inspiration. Jag är redo med kameran och ja, Vickan får väl stå modell som trädgårdstomte...

Jag funderar på att börja skriva dagbok igen. Jag har så mycket i skolan och sover ofta dåligt och för lite så för att komma ihåg varje dag bör jag skriva ner allt. Ska hitta något sött block, gärna med rosor på, som jag kan skriva i. Dags att spana!

Mina nejlikor jag köpte i fredags börjar slå ut nu, de är fina, men de cerisa skulle varit äbisrosa istället...Ja, det hade jag glömt, måste köpa en ny vas, den ända jag har är ful, jag vill ha en vit!

Ska ändra designen på min blogg snart, kanske idag. får se...

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0