ny dag

Ja nu är det 11 maj kl 01.55 då jag skriver just detta. Jag är trött och har ätit lite chips. Idag har jag, hum....PLUGGAT! Och jag är trött. igen. fortfarande. ja....

Hålla två bollar i luften är inte alltid jätte lätt och så ska man stå givakt för alla samtidigt. Jag lovar att jag måste koncentrera mig ordenkligt för att överhuvudtaget hålla en boll kvar i luften!

Började kl 10 i morse. Jobbade med sagoprojektet till kl 15. Vilade, åt och fick magknip/kramp. Ätit för mycket vitt bröd! Drog till skolan 17.30. Satt med kompletteringen av förra projektet till kl 21. Sen kolla läget med Mattias och Vickan. Sen hem kl halv 24. Illustrerat(pluggat) till nu, halv 2.
Det är så dagarna ser ut för en högskolestudent. Väntar på näseblodet...

Nu är det sängen! Skönt, till skillnad från Mattias (stattas iiten!)

Sova gott!

Tjolahoppsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0