Bra dag!

Både för mig men lite mer för Felicia. Kom precis innanför dörren. Har varit Felicias assistent till hennes två foto uppgifter. Bilderna blev as bra! Verkligen! Avis som fan! Mina hästbilder är jag inte alls nöjd med och jägaren hoppas jag verkligen att dom blir bra för dom ska jag ju ställa ut!
Jaja. Nyss var vi på Karlshamns Fightcenter och fotade två lärare. Den yngre var en av Sveriges bästa brottare, coolt! Fan va muskler han hade! Men va skit rolig! Jätte trevliga grabbar! Man blev ju sugen på att börja men då kan jag inte vara i så här dålig form! Dags att sätta fart på fettbränningen! Gah, jag ska finna min motivation! Någon som vill ställa upp, som jag kan slå på lite :P

Nu blir det massor med städ och ikväll film med Ingela :D Positiv positiv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0